| Cerere intrare in clan(BIOCHIMISTUL) | |
|
|
Author | Message |
---|
BIOCHIMISTUL
Mesaje : 7 Data de inscriere : 2013-07-27 Varsta : 33 Localizare : Ticleni
| Subject: Cerere intrare in clan(BIOCHIMISTUL) Sat Jul 27, 2013 8:41 am | |
| Nume:Iulian Nick:BIOCHIMISTUL Age:22 Steam:Nu Skill:Bun Motiv:Am ceva experienta in a juca half-life online(aka 6 ani).Este jocul meu preferat.Jocul asta le are pe toate(storyline,action,entertainment).Joc zilnic(CAND AM TIMP LIBER!!),in rest destul de rar(sunt student eminent la medicina ,trebuie sa invat).Multi mi-au spus ca am ceva skill.Sunt pe locul 10(actual gameway.ro). P.S.Joc pe gameway doar de 25 zile,curand o sa fiu pe primul loc...NU SUNT UN TOCILAR! . Doresc sa apartin celui mai bun clan din Romania,pentru a putea evolua corespunzator.
Last edited by BIOCHIMISTUL on Sat Jul 27, 2013 8:43 am; edited 1 time in total | |
|
| |
DAN #
Mesaje : 139 Data de inscriere : 2013-06-26 Varsta : 27 Localizare : Medias/Sibiu
| Subject: Re: Cerere intrare in clan(BIOCHIMISTUL) Sat Jul 27, 2013 8:43 am | |
| un jucator ff bun | |
|
| |
dBs- Administrator
Mesaje : 279 Data de inscriere : 2013-01-28 Varsta : 27 Localizare : Hawaii
| Subject: Re: Cerere intrare in clan(BIOCHIMISTUL) Sat Jul 27, 2013 9:10 am | |
| Eu nu te stiu... cand poti sa intrii pe serveru de AG bK? | |
|
| |
BIOCHIMISTUL
| Subject: Re: Cerere intrare in clan(BIOCHIMISTUL) Sat Jul 27, 2013 9:37 am | |
| [quote="SkRiLLeX"]Eu nu te stiu... cand poti sa intrii pe serveru de AG bK? I can enter right now. | |
|
| |
godzila
Mesaje : 64 Data de inscriere : 2013-06-19 Varsta : 24 Localizare : In comoara din sertarul gol
| Subject: Re: Cerere intrare in clan(BIOCHIMISTUL) Sat Jul 27, 2013 10:58 am | |
| bk nu e cel mai bun clan din Romania | |
|
| |
BIOCHIMISTUL
| Subject: Re: Cerere intrare in clan(BIOCHIMISTUL) Sat Jul 27, 2013 11:18 am | |
| [quote="BIOCHIMISTUL"] - SkRiLLeX wrote:
- Eu nu te stiu... cand poti sa intrii pe serveru de AG bK?